zaterdag 11 mei 2013

Weekweetjes thema Bloemen:


Beste mama's en papa's,

De voorbije week en een half hebben we gewerkt rond het thema 'Een bloemetje voor mama'.
We leerden over de verschillende soorten bloemen, de kleuren en de vormen.
Ook stond deze periode in het teken van Moederdag. De kinderen hebben heel hard gewerkt om hun mama te verwennen met een mooi cadeau en een leuk versje.
De foto's worden er pas volgende week opgezet. Het cadeau blijft nog een geheim natuurlijk! 
Ik hoop alvast, samen met de kinderen, dat alle mama's een goed verwend worden morgen. Geniet er dubbel en dik van!

Volgende week:
- Werken we rond het thema Vlinders naar aanleiding van ons schoolfeest.
- Gaan we op dinsdag naar 'Een zee van sporten' (vergeet niet op de brief te kijken wat er allemaal mee moet).
- Gaan we op donderdagvoormiddag naar 'De wereld van Kina'.
Vele groetjes,

Juf Jennifer en Floddertje


P.S.: Het versje voor Moederdag voor de zieken:


Geef me een M!
Geef me een A!
Geef me een M A M A: mama!
Ze is zo zacht,
Ze is zo zoet
En ook koken kan ze goed.

‘k Geef haar mijn hart
‘k Geef haar mijn zoen
Ik zal alles voor haar doen.
Ik zal het liefste kindje zijn
Want dat vind mama zo fijn.
Ik ben er voor haar en zij voor mij.
Morgen maak ik haar reuzeblij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten