Wat deden we allemaal deze week?
- Kringgesprek: Wat eten we allemaal? Wat is ons lievelingseten? Wat is gezonde/ongezonde voeding?
- Waarnemen van voedingsdriehoek en voedingsmiddelen juist plaatsen
- Verjaardag Ilana vieren
- Bord met lievelingsmaaltijd schilderen
- Werkboekje gezonde voeding
- Maken van eigen voedingsdriehoek
- Stilleven schilderen van fruit en groenten
- Placemat voor de Brunch ontwerpen
- Verhaal: Tom de lekkerbek
- Zwemmen K3
- Verhaal: Knappe bakkers
- Dieren en mensen vormgeven met fruit
- Verhaal: Tommie en de torenhoge boterham
- Gezond ontbijt in de klas
-Themawoorden aanbrengen met voelspel
- Aanleren versje ‘Sneetje brood’
- Waar komt het eten eigenlijk vandaan? Doel: de kinderen leren dat er een verschil is tussen het product in de winkel en de eigenlijke bron van het product.
- Aanleren versje ‘Sneetje brood’
- Waar komt het eten eigenlijk vandaan? Doel: de kinderen leren dat er een verschil is tussen het product in de winkel en de eigenlijke bron van het product.
- Raadsels Doel: De kinderen kunnen de genoemde feiten combineren
Volgende week: thema Ma-de-liefste!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten